Skolval läsår 2021-2022

Aktuell information gällande skolvalet för läsår 2021-2022.

Det börjar närma sig skolvalet för läsår 2021-2022. Aktuell information, kontaktuppgifter till Antagningsenheten finns samlad på kommunens gemensamma portal och nås genom att klicka här.

På grund av rådande omständigheter kommer vi tyvärr inte kunna erbjuda något fysiskt öppet hus eller besök på skolan.

Vi kommer istället att erbjuda digitalt informationsmöte. Ni anmäler intresse för detta genom att fylla i Forms-formuläret nedan. Har ni barn i i flera stadier ber vi er fylla i en separat forms för varje stadie. Ni kan fylla i Formsen fram till den 20 januari, och möteslänkar skickas därefter ut löpande via epost från den 11 januari till 20 januari.

Sista informationsmötet är den 21 januari och för att få länk till det måste man ha gått in i forms:en senast kvällen den 20:e januari. Fortsätt alltså fylla i formsen om du är intresserad av informationsmöte. Vi kontrollerar den varje dag.

För att komma till Forms, klicka här.

Besök gärna vår Facebooksida för mer information om Sverkerskolan.

21 december 2020